Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-03, 14:30   #181
oggeborreh

oggeborrehs avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1027

2013 oggeborreh
Stats: 251 - 271 - 41
ROI: 100.13%
Vinstprocent: 48.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Här tror jag du är fel ute. Jag tror HIF kommer jäkligt taggade till denna match och drar det längsta strået.

HIF spelade stundtals riktigt bra mot Djurgården i den allsvenska premiären och satsar hårt på cupen. Målsättningen inom klubben att komma ut i Europa. Detta är sista chansen.
Slår man IFK ikväll så har man slått ut det bästa laget som är kvar i cupen och man har då cupguldet och Europaspel som i en liten ask.
IFK Göteborg är lite i samma sits, då detta är deras sista chans att nå Europa i år. Men historiken talar för HIF då man inte förlorat mot IFK sedan 2009.
Lägg där till att man är starka hemma på Olympia.

Vi får se ikväll!

Läsvärd artikel inför matchen.
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle16528873.ab
Ja, vi får se ikväll Men givetvis är HIF favoriter i matchen och det råder inte tvivel om att matchen är viktig för båda lagen. Tycker ändå att jag fick ett bra odds då jag anser att det är jämnare än så mellan lagen, även om HIF har hemmaplansfördel! Digger att du skriver i dagboken även fast åsikterna inte är dom samma, alltid trevligt med olika inputs!

Oddset på dnb finns nu till 2.74 @ pinnacle för den som tror att IFK har möjlighet att rubba HIF ikväll

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av oggeborreh den 2013-04-05 klockan 14:38.
oggeborreh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat