Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-03, 15:35   #526
pittaluga

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Nya tag idag, 500 000:- x-tra i potten. 3 matcher= 100:-/skalle om ja inte minns tokigt, torde bli 1500:- att leka med vid fullt antal. Värt att chansa lite kanske när det bara är 3 matcher. Mitt tips bygger på lite hål i staketet, allt för att få med några oddshöjare.

Malaga - Dortmund: Svår match tycker jag, tror Dortmund är bättre i grunden, å andra sidan Malaga starka hemma. Oddshöjare är 0 för Dortmund & 3 för båda lagen, har svårt att se att det går över detta. 0,1,3 - 0,1,3

Real - Galatasaray: Detta ska bara kunna sluta med hemmaseger, frågan är bara hur mycket. Har svårt att se bortalaget gör mer än max 1 mål så då måste man hitta ngn oddshöjare på Real. 1,2,3,4,5,6 - 0,1 (krav Real-seger)

Kilmarnock - St.Mirren: Ja jisses, noll koll, endast kikat tabell, där ligger hemmalaget 7 p före & verkar vara relativt stabila på hemmaplan. Oddshöjare är 0 för hemmalaget, 3 för båda lagen, även lite sugen på en 4a på hemmalaget. 0,1,3,4 - 0,2,3

ca 1200 rader
Gillar dina ideer här, och att vi har hål i staketet, något jag förordat tidigare. Skulle nog gärna vilja ha med tvåan på Galatasaray, Reals försvarsspel brukar bli lidande ibland, framförallt när de öser på full framåt vilket de lär göra idag. Samtidigt har Gala sina styrkor offensivt enligt mig, 4,5-2 inte omöjligt imo. Kanske ta bort trean på Malaga exempelvis.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat