|
|
Citat:
Ursprungligen postat av robfri
Nya tag idag, 500 000:- x-tra i potten. 3 matcher= 100:-/skalle om ja inte minns tokigt, torde bli 1500:- att leka med vid fullt antal. Värt att chansa lite kanske när det bara är 3 matcher. Mitt tips bygger på lite hål i staketet, allt för att få med några oddshöjare.
Malaga - Dortmund: Svår match tycker jag, tror Dortmund är bättre i grunden, å andra sidan Malaga starka hemma. Oddshöjare är 0 för Dortmund & 3 för båda lagen, har svårt att se att det går över detta. 0,1,3 - 0,1,3
Real - Galatasaray: Detta ska bara kunna sluta med hemmaseger, frågan är bara hur mycket. Har svårt att se bortalaget gör mer än max 1 mål så då måste man hitta ngn oddshöjare på Real. 1,2,3,4,5,6 - 0,1 (krav Real-seger)
Kilmarnock - St.Mirren: Ja jisses, noll koll, endast kikat tabell, där ligger hemmalaget 7 p före & verkar vara relativt stabila på hemmaplan. Oddshöjare är 0 för hemmalaget, 3 för båda lagen, även lite sugen på en 4a på hemmalaget. 0,1,3,4 - 0,2,3
ca 1200 rader
|
Jag tycker CL-matcherna känns hur öppna som helst, kan bli målsnålt eller rejält målrikt...svårt!
Den skotska matchen har jag ingen vidare koll på. Mitt förslag ser ut så här:
Malaga:0,1,2,3
Dortmund:0,1,2,3
Real:1,2,3,4,5
Gala:0,1,2
Kilmarnock:1,2,3
St Mirren:0,1
Målen som rensar bäst är 3:an på Malaga o 5:an på Real, men även 3:an på Dortmund, 1:an på Real, 2:an på Gala och 3:an på Kilmarnock är helt OK
Min magkänsla säger mig att inte lämna några "hål" idag
Synpunkter?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av one den 2013-04-03 klockan 17:56.
Anledning: Min magkänsla har ju dock inte direkt gått att lita på tidigare;)
|