Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-04, 11:11   #19
copiad

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Fuzz slog Salt and Dime(tog in 20 m på denne och sen bra spurt som trea bakom foal Tooma... ser inga såna i loppet.... bara löss...nej det är klart jag spikar den....
Tror också en del på Fuzz. För tre starter sedan gjorde den inte bort sig bakom New Approach och Tricky Track vilket också är värt att nämnas. Lär väl inte få så mycket lättare lopp att avlägga maiden i än detta? Det som oroar mig lite dock är var den hamnar från start. Är inte långsam ut men heller ingen kanon. Haft springspår på tillägg en gång och då blev det en riktigt dålig start. Men det är ju bara chansa framåt antar jag här. Backar man är det ju kört. Sen är jag oroad över hur mycket jobb den tål att göra själv. Känslan är att detta är en häst som trivs med att möta bättre hästar och hänga med och sen har den en polett kvar. Hur kaxig är den pm den måste göra jobbet själv. Antingen höjer den sig mot sämre hästar eller så sjunker den till deras nivå. Så fortsatt lite för mycket frågetecken för att jag ska tro fullt ut på den. Men att den visat mest hittills av samtliga råder det inga som helst tvivel om.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat