Provar igen, glöm inte motivering gott folk!
1) 6 What a feeling - Känns rejält överstreckad med björn, blir ingen ledning och hästen har visat begränsningar tycker jag!
2) 2 Bolt - Tommy Hanne vinner inte ofta på V75 och tror inte han gör det denna gången heller, hästen möter även som jag ser det övermakten här då tre mycket bra hästar sticker ut i detta lopp.
3) 4 Friction - En lite mer spelade denna gången! Blev inte speciellt imponerad av årsdebuten och tror det krävs fler lopp innan han är på topp, möter även mycket hårt motstånd.
4) 9 Atilla Boko - Har ett vackert staket som gör att han får väldigt mycket streck. Helt oprövad i hårdare sammanhang och detta kombinerat med Goop gör att han får för mycket streck, även ett bakspår som drar ner chanserna.
5) 7 Blanca Vlasic - En av de mer betrodda bakom favoriten. Tror hon kommer få en väldig tuff inledningen på loppet då jag tror hon blir hängandes i spåren och måste ha tur för att hitta ner.
6) 6 Miss Beniss - Två riktigt bra prestationer efter vintervilan där hon imponerat på mig. Nu möter hon dock mycket tuffare iom de bästa hingstarna i klassen och jag tror inte hon räcker till. Hon tar inte heller sig förbi Oasis Bi från start och riskerar ett mycket tungt lopp. Tycker förövrigt också att Discot blir överstreckad efter en usel årsdebut och lurigt läge, detta vinner Björn!
7) 12 Opitergium - Kunde inte vinna senast från ledningen mot samma gäng då värsta motståndaren galopperade och den näst värsta fick dödens, ser inte varför han skulle vinna nu med mycket sämre läge.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: joppe59 (+3)
|