Lite tidiga tankar:
Avd1: Garderingslopp, kommer försöka fälla favoriten, som iofs är bästa hästen. Men 1 i spets tror jag går en 12-tid ska slås då. Synd att Parodie fick ett uselt läge, den hade varit min förstahäst annars.
Avd2: Vill spika Nougat Ås, men kommer nog ta med Poobong också som imponerade kraftigt senast. Med som garderingsstreck kommer också 1 & 4.
Avd3: Lite synd att Ludde strök Joke tillMomarken, med det loppet i kroppen hade jag spikat utan att tveka. Nu kanske det är lite för långt mellan och att han behöver ett lopp till. Att Maharajah blir favorit är bara tacka och ta emot, aldrig att han får något gratis denna gång. GH Nemo, men allvarligt den ska vara 15-20%-are. Spikar jag inte Ludde så tar jag med Iceland (bäst av Melanders, BF ro 2 lopp ikropp BG) och 5 On Track Piraten (också 2 lopp i kroppen barfota fram, kan få loppet)
Avd4: Ber att få återkomma
Avd5: Låser på 3, 6 & 11
Avd6: Spik på Oasis Bi, jag sa det direkt efter förra loppet, jag sa det igen när jag såg startlistorna. Det här loppet kommer jag blunda och stänga öronen för. Får man höra för mycket så ändrar man sig. Den här SKA spikas.......
Avd7: Får se hur stöddig jag är när systemet ska lämnas in, men jag har ingen feelig för Flemmings hästar. Mina förstahästar är 8 & 12 (kanonlägen....), med på lappen kommer 1,5,6
en början....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|