Ämne: NHL 11/4
Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-10, 14:03   #2
crimxon

crimxons avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Mina spel för kvällen ser ut såhär, kommer antagligen komplettera med Anaheim senare.

Calgary Flames vs Vancouver Canucks FT 1u 3.800
Calgary Flames vs Vancouver Canucks ML 1u 2.680
New Jersey Devils vs Boston Bruins FT 3u 2.280
New York Rangers vs Toronto Maple Leafs FT 3u 2.120

Calgary och Vancouver är två utpräglade hemmalag men också svaga bortalag.
Senaste mötena hemma i Calgary slutade 4-2, 3-2, 3,2, alla i flammornas favör.
Oddsen på Flames är lite för höga för att jag inte ska prova. Testar en låg insats uppdelat FT/ML

Boston Bruins går fortsatt starkt, och de blir inte direkt sämre efter värvningen av Jagr.
I New Jersey däremot är saknaden av Kovalchuk stor, vad jag läst så är det inte speciellt troligt att han startar i kvällens match heller. New Jersey har ett förluststreak på 7matcher, varav två av dessa på hemmaplan mot Toronto respektive Islanders. Jag håller Boston högre än båda dessa lagen.
Senast Boston kom till New Jersey var i början av 2012. Boston vann båda dessa möten med 1-4 respektive 1-6. Spelar 3u FT 2.28@Marathonbet

Maple Leafes kom undan med vinsten senaste mötet uppe i Toronto. Det var dock en otroligt jämn affär som hade kunnat sluta hursomhelst. Rangers form imponerar på mig. Nu får Lundqvist&Co chansen att revanschera sig hemma i New York, och jag tror de har goda chanser att lyckas. De vann det senaste mötet i New York med 5-2 i Januari.
Spelar FT 3U. 2.12 @Marathonbet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
akeman (+3)
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat