Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-10, 19:55   #34
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Två matcher ikväll, har funnit två spel. Väldigt korta motiveringar då jag har kort om tid idag.

2013-04-10 20:30Elite LeagueKings Lynn vs Coventry -11 FT 3 1.710

Ett av ligans bästa lag i KL tar emot av ett mittenlagen, troligtvis, denna säsong i Coventry. Har sagt tidigare och jag kvarstår vid det att KL inte kommer tappa många poäng hemma. Att de ska fixa 12 poängs marginal i kvällens seger känns väldigt troligt och jag väljer hellre ett lägre odds än att spela -12.5 som flera andra bookies erbjuder, då känns det bättre med -11.5 trots oddsdiffen!

2013-04-10 20:30Elite LeagueD King (Birmingham) vs P Kildemand (Swindon) 2 FT 3.5 1.910

Två väldigt duktiga förare men håller Kildemand som den något vassare av de två. Dansken är en av de förare i laget som ska ta merparten av poängen och han har inlett säsongen i England på ett förtroendeingivande sätt, förra säsongen gjorde han två riktigt vassa resultat på kvällens bana Perry Barr! Dessa två möts i två heat ikväll och jag ser det som goda chanser att denna hittar hem. Skulle båda plocka lika många poäng ikväll så blir det push (pengarna tillbaka).

God lycka!

Nu ska jag se Zlatan skicka Barcelona ut ur Champions League!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat