Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-11, 18:51   #653
one

ones avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Fick förfrågan om att ordna med ett spreadsheet för bolaget. Känns egentligen lite dumt att lägga upp det nu när vi gått bra på slutet, men wth, känns ju bättre att göra det nu, o det var ju nu jag fick frågan Vi har förövrigt, tack vare den fina starten vi fick, aldrig legat back.

Funderade på om jag skulle lägga upp det för bolaget totalt eller för enskild medlem. Valet blev att lägga upp hur det sett ut för enskild medlem om man varit med sedan starten (vi är för övrigt 6st som varit med på hela resan) Jag hoppas att jag tänkt och räknat rätt

Eftersom det är Bomben det handlar om så kommer aldrig spelen att kunna låsas, detta eftersom oddsen alltid måste läggas in i efterhand. Men jag är inte intresserad av att "mygla", så det kommer att stämma(om jag räknar rätt). Är man tveksam går det ju alltid att läsa bakåt i tråden om man vill kontrollera.

Det ser även lite dumt ut i sheetet när vi satt en omgång där vinsten varit mindre än insatsen, då rättas det som "loss" även om jag trycker "win". Detta eftersom oddset är lägre än 1, vid dessa omgångar är det skrivet "Vinst" i inforutan.

https://www.sharps.se/spreadsheet/24136
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pejsson (+5), katten (+11), V75fahlle (+5)
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat