Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-21, 17:58   #102
Methodwaste
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Ajax vinner med 5-1 efter lite problem i första halvlek, tack för den
Vassego, det hela berodde nog på att RoK hade Ajax HT+FT


Holland - Eredivisie
Waalwijk vs Ajax -2 AH @ 2.04 4/10 Betfair WIN!

1-1 i HT men 1-5 vid fulltid, ännu en imponerande insats av Ajax!
Var lite orolig då -2.0 är en rätt krafig lina i fotbollens värld men Ajax går att lita på!

England - Premier League
Fulham - Man City over 2.5 goals @ 2.28 4/10 Betfair WIN!

Förstod inte alls hur oddssättarna tänkte här, 9/10 senaste möten över men under totalfavoristerat. Kul att pricka in ett överodds!

Man Utd -0.75 - Liverpool @ 2.10 4/10 Pinnacle ½WIN!

Kalldusch med 0-1 Liverpool efter ett par minuter, men United har Rooney och Rooney är Rooney ... Slutresultat 2-1, push på halva insatsen och vinst på andra halvan.

Tyskland - Bundesliga
Wolfsburg -1 AH vs Herta BSC @ 1.800 4/10 LOSS!

0-2 till Hertha efter 10 minuter, ingen aning vad som hände där men jag var helt enkelt fel ute. Tyskland har aldrig varit min starka sida men jag tyckte mig ha hittat ett bra spel här, inte mycket att göra dock, shit happens and shit will always happen from time to time... Slutresultat 1-5, lol?


2-1 och en halvpush än så länge idag, endast en match återstår på dagens karta. I nuläget +6U, om Andlerlecht kirrar biffen slutar dagen på +10, i värsta fall +2..

Belgien - Jupiler League
Lokeren vs Anderlecht -1 AH @ 2.02 4/10 Betfair

Ska efter detta spelet är avslutat göra en statistiksammanfattning, är då uppe i 100 spel totalt...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-03-21 klockan 18:26.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng