Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-12, 22:04   #656
one

ones avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sacco Visa inlägg
Nu är jag inte med i bolaget, men skriver mina tankar ändå, står på kö!

Skellefteå - Luleå
2,3,4,5 - 0,1,2

Tror skellefteå kommer storspela i den första finalmatchen. Dom vill visa sin hemmapublik vad dom går för. Luleå kommer börja på bortaplan, trots att det inte är så långt så kommer det kännas, och man kommer förlora första matchen.
Mitt tips: 4-1.

Buffalo - Philadelphia Flyers
2,3,4,5 - 1,2,3

Två jämna lag, tror inget av lagen kommer utklassa det andra, men tror mest på Buffalo och att dom kan komma att sticka iväg i 3e.
Mitt tips: 3-2.

Colorado - Vancouver
0,1,2 - 2,3,4,5,6

Vancouver möter ett dåligt Colorado. Jag skulle säga att Vancouver är ligans bästa och starkaste lag. Visserligen så slog Colorado Anaheim med 4-1, men tvivlar på att dom får möjlighet till det mot Vancouver.
Mitt tips: 1-5.

Det är 2 160 rader, kanske lite överkant på hur mycket ni brukar spela. Men tänkte att det kunde vara lite till hjälp!

Lycka till på Lördag!
Kul att du är med o bidrar även om du ännu inte är medlem

Jag är nog inne på att försöka hålla ner antalet tecken i SM-finalen för att spara till NHL-matcherna. Tror att det kommer att bli en ganska målsnål första finalmatch, men vill gärna se streckprocentfördelningen innan jag helt tar ställning

NHL-matcherna inväntar jag Schteks o Pittalugas åsikter om Räknar med "hål i staketet" från minst ett håll

Trevlig fredagskväll på er
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat