Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-13, 10:53   #28
11433
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Systemspelare Visa inlägg
Hej !

Den stack iveg, vet inte om den bara forsvann eller blev skickat, sa jag maste ta en ny:
Enkelt forklarad: 1.00 i odds vid instelda matcher reknes som spelade nar dom ingar i
et system. Detta diskuterade jag ifjol med et internasjonalt team, TV-kommentatorer och tips-eksperter som genast idiotforkarade mig. Helt ok for mig, intil dom efter et tag masta
erkjenna att jag hade rett.
Ved system som jag anvender, tidigare 5-6 matcher, nu alltid 8 matcher (dog ibland 9)
sa reknas instelda matcher som spelade og ges 1.00 i odds. Det betyder att dessa
matcher genererar mange flera gevinster enn om dom inte reknades i systemet men bara
togs bort. Ved en dubbel som robfri nevner betyder detta ingenting, dubbel er heller inte
system.. Et ex. som jag upplevde for nagra aar sedan. Spelade 7 matcher med X varav
5 spelade X och 2 ble instelda. Ettersom "tenkarhornan" er till for tenkare (Sharps-are)
sa rekna paa detta. Hur manga kr. tjenade jag paa dessa 2 instelda matcherna nar
jag spelade et normalt system med 7-ling, 6-lingar osv. men inte singlar. Rekna paa
odds 3.2 som var genomsnittet. Insats kr.215.- totalt.
Ganska utroligt hur mycket instelda matcher genererar i systemet....
Jag ble forvanad sjelv forsta gangen, och sedan "spelade" jag litet pa detta nar det
var varslad snoe och risk for instelda matcher i England. Det som forundrarde mie var
at de s.k. ekspertene trodde det gikk att endast "spela" paa, mao. hoppas paa mange
instelda matcher och trodde att det kunne ge vinst. Man maste nog treffa med nagra
retta tecken vid sidan om ocksa innan det blir aktuelt.
u har jag svarat delvis, man maste jobba lite for att fa slika goda tips gratis, saa go on.
Jag hoppas paa respons, och jag jag lyckas logga in snart igen. Mvh Nils
1.00 är fortfarande 1.00
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng