Erik Lindgreen om chanser i kvall i v65.
2012 bød på rekord dår for den svenske travtræner Erik Lindgreen. For første gang i en sæson passerede hans heste to millioner kroner i præmier. Tirsdag er han til start på hjemmebanen i Gävle, og det er med en topchance.
”Helios Du Gull (4. løb – nr. 1) er vores klart bedste chance. Sidste kom den efter flere måneders pause. Vi fik et godt rygløb, og den afgjorde godt til sejr. Nu skal min lærling køre hesten i løb for første gang. Han kender den fra træningen, så jeg ser ikke noget problem i at lade ham køre. Hesten er rimelig hurtig ude, og jeg tror min lærling prøver for spids, men det er op til ham selv. Jeg bedømmer Helios Du Gull til at gå frem i forhold til sidst, med løbet i kroppen. Den er med i sejrskampen, mener Erik Lindgreen.
”Quicksilver (8. løb – nr. 11) varmede forbedret op inden løbet sidst, og jeg kørte ud til løbet med en god fornemmelse. Hesten skød også god fart, da jeg satte angrebet ind, men det blev desværre til galop. Den kostede en placering helt fremme. Nu har vi fået en meget dårligere startplads, i et meget jævnbyrdigt felt. Jeg er bange for at vi aldrig kommer rigtig til i løbet. Der skal meget held til, mener Erik Lindgreen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|