Självklart spelar jag FT bara på Washington eftersom de fuckat upp mina -1.5 senaste tiden, de vinner 5-1.
Istället tar jag -1.5 på Ottawa mot ett Canes som förlorat med 2 mål eller fler i sina senaste 8-10 förluster. Med tre minuter kvar kommer det klassiska fuck-upet, något händer - i de här matchen får Canes ett felaktigt 5 on 3 och sätter den. Sedan lyckas Alfredsson filma sig till en utvisning med 2 minuer kvar cirka så Canes knappt hinner plocka målvakten för mål i tom bur. De får dock tag i pucken när Canes plockat målvakten och åker mot mål, men någon ska spela "nice guy" och passa istället för att skjuta - vilket leder till offside och sedan blir det inget mer. Slog sönder halva lägenheten.
Jag är fan sämst på betting, sämst i hela jävla världen. Tror det här är 4:e -1.5-spelet i rad där mitt lag släppt in mål med mindre än 3 minuter kvar och förstört. Vad jag än spelar på så fuckar det upp sig i matchslutet, jag är en sann R&K-are även fast jag hänger på Sharps.
Nu ska bara Edmonton vända mot Minnesota så är jag fetminus i natt åter igen. *EDIT* Se där, Edmonton har kvitterat.