Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-17, 15:11   #75
Systemspelare
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 94
Sharp$: 29
Standard

Hej boored !

Roligt att du precis som alla dom som kallade sig "eksperter", TV-kommentatorer, odds-
saettare m.fl. som jag diskuterade med i fjol, er saa fastlaasta i begrepp som verde,
varians etc. Dessa s.k. eksperterna kom til slut fram til att det baesta var att goera
det hela enkelt precis som mig, eftersom jag faktisk hade mangedubbel ROi jfr. dom.
Men det er ju ok att vara envis om en tjenar paa det, jag paa min envishet, och dom
andra paa sin...
Du pratar om singlar och dublar som jag aldri spelar. I boerjan for 5-6 aar sedan hade
jad dublar i mina system, jag var ganske ny paa oddsen og provade mig fram. Daa spelade
jag mest ett system med 200-250/veka, och foer maanga euromatcher som jag med vissa
inte goer idag. Och efter att ha provat og felat med maanga olike kombispel som har
varit mycket spennande, har jag nu reducerat insatsen/spel, men vinner mycket mer
tack vara smarta kombispel. Som jag kallar "blixtlaas-system" och daa foerstaar alla
vad jag menar.
Nej odds tittar jag inte paa ved val av matcher. Statistiken saager vilka lag som oftast
spelar X hemma och borta. Jag vaelger daa ut 8-12 lag varje gaang, och kombinerar
dessa i t.ex. 4 spel a kr. 40-50. Oftast matcher fraan 3-4 olika laender paa samma kupong. Den sista tiden har jag kjoert "safa" kuponger med 4-5 X + 3-4 halvg.1X.
och toppar insatsen, inget spel paa dublar och triplar. Dessa spel ger saa mycket naar dom
gaar inn att det aer mycket baettre enn att spela "safe" med dublar/triplar osv. Det loenar sig inte. Blixtlaas-systemen er verkligen fina, och jag kan laega dom tet slik
att om en del traeffer med 8 raett kann nesta del ga 7 raett osv.
Ja mitt upplaegg krever maanga timmar/vecka, men aer en jaettatrevlig hobby for en
pensionaer. Maanga sidor med statistik etc. som flera har fraagat om att faa koepa,
men jag saelger inte foer naagon pris.

Men om du inte tror att kombispel med X och genomsnittsodds paa oever 3.20 + resultat
paa 1-1 til odds 5.5-6.00 och 2-2 til 14-17 odds ger beattre odds enn 2.00 paa singel,
saa goer det ju inte mig naat. Jag bara talar om att den som inte provar paa naagot
saa effektivt och loensamt som dessa kombispel, gaar miste om mycket spenning..
Jag har litte roligt med norrbagger paa en netsida, dom satsar mer enn vettugt, ja det
saegar dom sjaelva. Sitter uppe hele natten og foelger matcherna paa TV. skriver paa
netsidan foer varje scoring osv. och det gaar med endel moeblar etc. naar dom mislyckas, och det sker ofta. Jeg ser mycket saellen en match fast jag har all vaerldens
ligor gratis paa 3 kanaler paa kinesisk TV + Eurosport paa internet.
Extra spennande goer jag det med att spela paa matcher som spelas med flera dagars
mellanrum. Det aer maanga saett att oeka spenningen paa, detta er en saadan.

Foer mig goer det ingenting om ingen vill prova, men mitt tips aer att goera det enkelt.
Gloem verde/varians o.l. Jag har till och med provat "bingo-spel" med X-matcher och
lyckats lika mycket som om jag skulle spela singlar, foer jag er en daarlig tippare, jag
masste ha hjaelp av min statistik, och den funkar..

Takk foer praten och ha det bra!
Systemspelare är inte uppkopplad   Ge poäng