Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-18, 10:57   #17
dumle

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

håller med om Cobol queen. Enda stoet och underspelas på grund av det. Stig H anmäler väl inte utan att den skall ha lite chans i loppet. Smygs den på inne spår blir den farlig. Erik !
Jag resonerar alltid så här, ett bra sto kan slå killarna !
Pappa Hans adielsson har ju fotgrafiskt minne, kan undra om inte Erik har det ochså. Kommer att bli hård körning på flera händer. Erik läser loppet med att få en bra position.
Figaro sånna och kim drar i ett hårt tempo. Åge hornline är bäst i ryggar. 3 dje spår sista 300m , har nr 10 eller 12 i sin rygg. men det kostar att gå i 3 dje spår. erik 3 el 4 inv.
Nybrink spikar cobool queen, där försvann det spelvärdet i dagens aftonblad ?
Om det blir överpace som jag räknat på, får väl någon annan icke nämnd vinna istället.
Kanske Mick jägers men det har jag väldigt svårt att tro på egentligen. Men svanen kan ju vinna 4 lopp och gräma sig stort att han inte vann med den 5:e, sådan är svanen. nr 12 portos amok får väl vinna har rygg på nr 10 och kommer längst ut i 4 spår. jag sågade ju den i 7 chanslös, men i brist på annat. chrille 59 mille jobbar väl in nr 12 som han nämt i sina tips.

Senast redigerad av dumle den 2013-04-19 klockan 14:42. Anledning: Nybrink spikar cobool queen
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat