Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-21, 10:47   #304
PEACE
Banned

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 818
Standard

Hade en incident med Bet365 igår. Jag spelade på Emil Sayfudinov över 10 poäng. Detta var ett trevägsspel och jag tyckte det fanns fint värde i oddset1.75.
Han körde in 15 poäng och vann även totalt.

Döm av min förvåning när jag kollade kontot och såg att spelet var felrättat.
Jag rinde då till deras kundtjänst och påpekade att spelet var rättat felaktigt.
Tycker deras kundtjänst är mkt kompetent. Killen jag pratade med skickade iväg ärendet och bad mig kolla kontot om en timme.

Efter ca en timme får jag ett mail att spelet är korrekt rättat och att poängen bara räknades i grundomgången(de 5 första heaten)
Han hänvisar till deras regelverk och efteratt ha kollat själv så ser jag att dom har rätt.

Känner mig ändå lite blåst här då jag ofta spelar speedway, och jag hade aldrig gjort detta spel om jag vetat förutsättningarna. Tycker att reglerna då de skiljer sig så mkt borde redovisas vid oddsen. Tydligt och klart.

Jag förklarade detta och påpekade att jag är en mkt stor och trogen kund och bad om någon form av kompensation då detta inte alls kändes bra.

Killen i kundtjänst pratade då med en engelsk chef och han vidhöll att spelet var korrekt rättat och ingen kompensation skulle utgå.

Killen i kundtjänst som jag pratat med tidigare och är klart kompetent bad mig ändå skriva ett mail till en svensk chef så skulle hon titta på ärendet.

Idag återkom chefen och valde som goodwill från Bet365s sida att makulera spelet och ge mig insatsen tillbaka. Det är en lösning som jag är fullt nöjd med och anser rättvis.

Jag brukar som ni vet varna för många bolag men Bet365 har jag varit kund hos väldigt länge och trots sin storlek(störst i världen) kan dom ändå hantera ärenden snyggt och med fingertoppskänsla.

Jag har genom åren haft en del incidenter med Bet365 och vi har varje gång kunnat lösa det på ett sätt som båda parter kunna acceptera.

Jag är en mkt envis och bestämd människa. Om jag anser mig lurad av ngt bolage så stänger jag omedelbart kontot och dessutom gör jag allt i min makt för att sprida negativ information. Detta har lett till att jag i stängt otaliga spelkonton.

Det borde fler göra!!

Hursomhelst, jag är inte heller sen att berömma om jag tycker bolagen förtjänat det.

Jag värdesätter verkligen bolag som har en kompetent, och via telefon nåbar kundtjänst, gärna oxå svensktalande.

Bet365 uppfyller alla mina krav och när bolag visar fingertoppskänsla och agerar rättvist. Ja då hyllar jag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Juret (+1), Boone (+1), Pilkast (+3)

Senast redigerad av PEACE den 2013-04-21 klockan 11:01.
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat