Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-23, 09:50   #690
slindoffer

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Dags att snacka upp omgången

B.München-Barcelona: Håller Munchen som favoriter här hemma, tyckte man kunde se en del brister i Barcas försvar förra rundan, framförallt på fasta situationer. Tror inte hemmalaget går mållöst här. 1,2,3 0,1,2

Millwall -Blackburn: Viktig match för båda lagen, Millwall har 4 p ner till det nedre strecket, Blackburn 2 p ner. Båda lagen dock mindre matcher spelade än övriga lag i botten, innebär att jag tror på en tråkig historia där x är ett ganska bra resultat för båda. 0,1,2 - 0,1,2

Crewe -Sheff.U: Säger direkt att denna liga har jag ingen koll på, endast gått på tabell. Crewe har inget att spela för, man ligger verkligen i ingemansland. ortalaget slåss om en kvalplats uppåt i seriesystemet, i nuläget har man 4 p tillgodo. 0,1,2 - 1,2,3

729 rader
Jag är inte medlem, men kunde inte låta bli att lägga mig i då jag iaf har lite insyn. Sheffield Utd är klara för play-off och har inte heller nåt att spela för. Man har spelat 6 matcher hittills i april och har ett kommande play-off och kan därför tänkas vila spelare. Man säger dock att man vill avsluta med två segrar för att få tillbaka lite momentum. Kan vara värt att vänta in startelvor där...

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+1), one (+1)
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat