Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-24, 09:41   #1
laxdasen

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Sju chanslösa på V75(Umeå)

Jag satt ju i frysboxen förra veckan så kunde inte delta i diskussionerna om vem som var vinnare förra veckan. Min åsikt är klar i denna fråga och den bygger på 100% logik. Om flera personer får 7 rätt så vinner givetvis den som har högst poäng(%). Däremot är det självklart för mig att om bara EN får sju rätt är den alltid vinnaren oavsett om någon med 6 rätt har högre streckprocent totalt. Varför??? Jo tävlingen går ju ut på att ge avslag på betrodda för att ha större möjlighet att få sju rätt och vinna pengar på V75. Med hänsyn till detta resonemang så slår ALLTID sju rätt den som har 6 rätt oavsett poäng. Den som har 6 rätt har ju lämnat avslag på en som vann och det innebär att den personen inte kan få sju rätt. Hoppas ni håller med mig om detta och att reglerna förblir så här i fortsättningen.

Nya tag nu! Nu siktar vi på rekordmånga deltagare denna vecka och många nya chanslösa! Sätt in 20p här när ni lämnat er rad!

Kul att se er igen!

MVH LAXDASEN
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
whalz (+20), Pilkast (+20), mr_stylez (+20), Viroid (+20), clarund (+20), Klanke (+20), cochise (+20), Greenstar (+20), KP (+20), SuprMario (+20), Fyran (+20)

Senast redigerad av laxdasen den 2013-04-24 klockan 09:42.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat