Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-14, 13:35   #13
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iBet Visa inlägg
Är du bra påläst om engelsk fotboll? Är det liksom din specialitet? Hur går spelet annars? Gärna haft lite bakgrund på dig så de inte var flax bara... Men motiveringen var väldigt bra på reken och all viktig research var bra...

Tanke för Blackburn-Aston Villa?
Jag tycker mig kunna en del om fotboll generellt sätt. Baserar dock mina rekar på mestadels statistik, skador, formkurvor, trupper osv. Jag har inte möjlighet att kolla på så mycket matcher så jag skulle väl säga att det finns folk som kan mycket mer än jag.

Jag lägger därmot ned tid på de matcher jag rekar och än så länge (nov-jan) så visar jag bra träff, tyvärr har jag inte bokfört allt. Därför skapade ajg dagboken, ny start på sharps efter en dålig inledning på 2010. Fokuserar mer nu och spelar inte lika många egna spel. Förlitar mig på duktiga rekare i andra sporter och kompletterar med ett par egna spel.

Europa League och Belgiska ligan är jag bäst i rent statistiskt, EL i höst satte jag 12/14 spel på. Belgien vet jag inte på rak arm, kan väl dock inte statsen om det är intressant att veta. Satt 2/2 spel på RSA PL också, litet underlag för att bedömma hur bra jag är där men 100% än så länge.

3/3 so far på sharps med ett odds på strax under 2.00, bra start tycker jag.

Inget av ovanstående lämnar några garantier dock
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat