Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-25, 10:40   #132
copiad

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
då tolkar du det helt fel. Jag vill så klart bara ha hög kvalitet här! Men som jag sa bjuder man in vem som helst här så inser ju även du att kvaliten blir usel.... pga detta kommer många som kan något tröttna på att vara här för det ger liksom inget. Frågan är bara var de som startat sidan har för syfte med sidan??? De verkar vilja ha lite töntigt"alla är lika mkt värda" vilket så klart inte stämmer. Jag välkomnar mer seriösa sidor där det kan kommuniceras på hög nivå. Skapas kontakter som ger något.
Ok. Men tanken var ju att fortfarande ha kvar samma tugg till varje omgång men även en extra tråd där man diskuterade lite mer "nördigt" med analyser och dylikt. På så sätt kan man ju välja vilket man är sugen på. Men bara en tanke. För min del skulle det krävas en extra tråd för att jag ska orka hänga kvar här iaf. Tänkte som sagt komma med ett konstruktivt förslag istället för att spy galla bara.
För övrigt är alla lika mycket värda i mina ögon. Men alla kanske inte kan lika mycket om trav!
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat