Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-25, 16:42   #22
slindoffer

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Konstigt att flera som aldrig bidrar med något konstruktivt på travsidorna nu helt plötsligt är här och beter sig som en flock vargar... Vad beror det på? Håll er gärna till era obskyra "sporter", men kom inte hit och tjata när ni aldrig är här annars - blir bara patetiskt.

Det är i alla fall något man får höra om man råkar ha en synpunkt som inte faller "er" i smaken, om man skriver inlägg i trådar man vanligtvis inte "beträder"...

Andemeningen i trådstarten är bra - vi kan alla behöva tänka efter lite ibland på hur vi uppför oss, även lille jag...! Så ge det en chans och ge inte upp Laxdasen...

Dagens sanning. Finns ett antal personer på forumet som va jag sett enbart kryper fram ur sina hålor vid tillfällen som dessa.

Utan att lägga någon vikt vid vad jag själv tycker om oneliners mm så är personer som Laxdasen är essentiella för att hålla ett forum vid liv. Dels, för att Laxdasens kommentarer ofta på ett eller annat sätt sätter igång diskussioner och dels för att personer som Laxdasen bidrar till en mer mångsidig miljö på forumet istället för ett likformigt tänkande som i sin tur hindrar utveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+100), Pilkast (+100)
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng