Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-23, 15:13   #125
Geezer

Geezers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 463

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Lokomotiv +0 @ 1.99 3u
Lokomotiv vann första matchen i detta möte med 5-1, därefter har Spartak lyckats streta emot bra och vunnit två gånger med 3-2. Hittills har laget som gjort första målet vunnit samtliga
Gårdagens match var dock en av de sämsta domarinsatser jag sett. Lokomtiv var det bättre laget i 50 minuter, men då domarna lät Spartak spelarna göra i stort sett vad de ville så lyckades de brotta sig fram till en 3-2 seger. Spartak spelade långa stunder riktig ryggsäckshockey i egen zon och välte även omkull Lokomotivs målvakten sekunderna innan 2-2 målet. Trots detta fick hemmalaget 0 utvisningsminuter.
Med en bättre domarinsats är jag övertygad om att Lokomotiv hade vunnit gårdagens match med 2-3 mål, då de helt enkelt kändes mycket starkare.
Väljer därför att spela Lokomotiv +0 idag. De såg helt enkelt bättre ut än Spartak igår och idag har de verkligen kniven mot strupen.
Ska transport- och trafikdepartementet lag vinna den västra konferensen för tredje året irad så behöver de vinna idag!

Spelar även Ak Bars idag som jag skrivit tidigare här i tråden. Funderar även på Salavat som borde studsa tillbaka idag, men avvaktar lite där.
Dynamo Riga - HK MVD rör jag inte idag. Känns som den kan gå hursomhelst, även om jag tror på MVD. Tjecken Prusek är för övrigt tillbaka i målet för Riga ikväll, det som sas vara hjärtproblem och slutet på denna säsongen visade sig enbart vara vätskebirst och han åkte hem från sjukhuse i Moskva idag. Ryska läkare är sköna dom