Dagens bidrag
Registrerat spel
Datum: 2013-04-28
Bana: Vaggeryd
Spelform: V64, omg. 27
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 7, 10, 13 (11, 6)
2 11 Saxo Holmsminde (1, 3)
3 6, 8 (12, 7)
4 12 Ravenna* (6, 5)
5 3 Twigs Tiffany (1, 2)
6 4, 5, 7, 9, 12 (3, 11)
Vadet gäller startnummer
40 rader x 1 x 1,00 kr =
40,00 kr
Kvittonummer: 67C4 E203 xxxx 8045
I första känns Kern för hårt streckad, inte ofta han vinner på de lite större streckspelen. Alfas ska gå brf, enorm kuskförbättring på Zanimede samt åke uppåt på sin kuse.
Andra vet jag inteom spelarkollektivet glömt hur Saxo Holmsminde såg ut förra gången ?? Eller också är det för lite omsättning än så länge, kanske landar runt 50 % när det är klart. Given spik för mej iaf, detta mosar han från dödens precis som sist.
Tredje känns öppet, många jämnstreckade, varnar för 8 La Prinsess som jag följt ett tag, såg fin ut sist även om motståndet var billigt. 14 % är iaf för lågt.
Fjärde också svårt, fick bli nödspik för mej, Åke är iaf ganska uppåt på sin häst som gör första starten i Åkes regi. Hoppas på svepning bortre lång.
Femte avd inget att prata om, Twigs Tiffany redan i mål.
Sista avd hittar jag flera intressant skrällbud, framförallt 9 Penalty Fare, skrik på den senast på V75 men den dagen förstörde en galopp. Mycket vass gången innan. 5 % nu är ett FYND ! Tycker Picasso är för hårt streckad, Queen Koea lär blåsa till ledningen & jag är inte alls säker på att han släpper till favoriten. Även 5 & 12 är streckvärda på procenten.
Lycka till alla !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|