För många år sen var man ju hästägare/Hästen tränade jag efter bästa förmåga hemma ett varmblod tidigare managerad o inkörd hos fd travtränare i matfors!! Hästen var slut i psyket trivdes helt enkelt inte i ett storstall? Men efter att lunkat på lite i skogen ock haft det gott ett tag så började jag snegla på å starta, några starter senare blev väl nån 4,,5te placering så anmälde jag till Bergsåker,,, varmblod "ALLA" stod det i propositionen!! hästen kom med men stod ju hopplöst illa till penningmässigt var ju 3 miljonärer med i loppet å med endast 70k på kontot var min ju på papperet chanslös!! Va in på banan körde nå jobb for te Sundsvall!! Svanen favorit stor sådan,, Bricka 8,, 2140a lugn start Svanens startgall min 3dje ut lugnt tempo svanen till dödens På upploppet tog min i så det knakade sa kusken, seglade förbi enkelt vann till ett naturligtvis mycket högt odds!!Nöjd var man ju att hästen fick vinna!! Men då kom ju kalldushen "varför tala du inte om du ställt i ordning till den här starten?? Blev alltså anklagad att ha "mörkat" hästen för att kunna spela själv??Vet än idag inte varför hästen var så bra just i denna start för efteråt var hästen en matlappsjägare igen med 4,,,5te platser på kontot så frågan är! HUR ska man tillfredsställa alla ??
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|