Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon
Är det inte endast 1x2 matcher, dvs dubbelchanser och asians räknas inte med som bonus? så här står det i deras vilkor:
"Detta gäller endast för ”raka” flervalsspel på resultat efter fulltid (1X2) för Champions League, Premier League, Serie A, Primera Liga, Bundesliga 1 och australiensiska A-League. Maximal bonus uppgår till £100.000 eller motsvarande belopp i annan valuta. Europafotbollsbonusen gäller inte för Dubbelchans."
|
Precis! Dum som jag var lade jag först mitt spel för att även kunna få bonusen - först efteråt blev jag tveksam till deras formuleringar i regeldelen och kollade med Live-chatten och de bekräftade, tyvärr, att det enbart är spel på 1, X och 2 som gäller - inte asian hc...
Jag säkrade nyss upp med en 2:a på Deportivo, 2000 till 4.20. Det blir inte exakt samma utbetalning på de två utfallen men en rund och fin siffra...
Gött mos, i vilket fall... Första gången jag försökt med en sådan "Lången". Lär bli fler... Enda matchen, om jag inte missminner mig, som var på väg att skita sig var Tottenham som kvitterade i 90:e...
Tack, för svaren och förslagen...