Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-29, 21:46   #2
NiLu
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

01/05 02:00 Chicago Blackhawks (1) vs Minnesota Wild (8)
Chicago har varit ruggigt bra hela säsongen när de vann grundserien och landade på 77 poäng. Formen verkar hålla i sig och på förhand ser detta ut som den klaraste matchserien i Western Conference. Minnesota halkade vidare in i slutspelet och har varit ojämna under säsongen vilket inte bådar gott i den här matchserien.
De har mötts tre gånger den här säsongen:
* 31/01 Wild vs Hawks, 3-2 (Straffar)
* 06/03 Hawks vs Wild, 5-3
* 10/04 Wild vs Hawks, 0-1

Jag är övertygad om att Blackhawks går segrande ur den här striden men jag tror att Minnesota Wild kan sno en match.
Jag sätter 1u att Blackhawks vinner matchserien med 4-1@3,50 hos Betsafe

01/05 02:00 St. Louis Blues (4) vs Los Angeles Kings (5)
Blues avslutade grundserien starkt med tre raka vinster hemma och borde gå in i slutspelet med riktigt bra känsla. Kings hade det lite värre men de avslutade med en seger hemma i sista matchen efter två förluster på bortais. Nu är det slutspel och Los Angeles kom in som en riktig underdog ifjol men de körde över St. Louis med 4-0 i matcher och vann sedemera Stanley Cup titeln. Nu tror inte jag att det går lika lätt i år men Kings har bra chans att gå vidare.
De har mötts tre gånger i år:
* 12/02 Blues vs Kings, 1-4
* 06/03 Kings vs Blues, 6-4
* 29/03 Blues vs Kings, 2-4

Kings har plusstatistik på Blues och med tanke på att två av tre möten har spelats i Scottrade Center gör att jag tror på Los Angeles Kings i denna matchserien.
Jag sätter 3u på Kings@2,06 hos Marathonbet som vinnare i matchserien.
Sätter även 1u att Kings vinner matchserien med 4-2@5,00 hos Betsafe


01/05 04:30 Anaheim Ducks (2) vs Detroit Red Wings (7)
Anaheim startade säsongen bra men avslutningen var inget vidare när bara vann 8/19 senaste matcherna. Detroit har gått knackigt hela säsongen och säkrade sin slutspelsplats först i sista matchen. Wings avslutade dock säsongen bra med fyra raka segrar varav tre kom hemma Joe Louis Arena.
De har mötts tre gånger den här säsongen:
* 16/02 Wings vs Ducks, 2-5
* 23/03 Ducks vs Wings, 1-5
* 25/03 Ducks vs Wings, 1-2

Även om Detroit är underdogs i den här matchserien tror jag att de kan överraska och gå vidare till kvartsfinal. Det blir troligen en tät och tuff matchserie som jag tror att Wings går segrande ur.
Sätter 3u på Wings@2,23 hos Betsafe som vinnare i matchserien.
Lirar även 1u att Wings vinner matchserien med 4-3@5,95 hos Betsafe.


Lycka Till Med Era Lir

Edit: Hittade inga odds på matchserieresultatet hos pinnen när jag skrev inlägget.
Nu har det kommit hos pinnen och de är högre på Hawks 4-1@3,75 och Wings 4-3@6,25 om ngn ryggar.
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av NiLu den 2013-04-30 klockan 00:16. Anledning: Fixat stavfel samt fet text på vinnarna. Lagt till starttid för Blues vs Kings.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat