Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-01, 18:48   #50
Lillis

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

jaha, ska man göra ett försök att bena ut dagens V86:a. Kul att både sporten och vädret blir allt bättre.

Ska man göra som alla andra och spika Rolling Stones och Alfaz del Pi. Visst kan ge bra med 2.

Lopp1: Kaka AT, en österrikare som inget vet vad det är, favorit. Nä min första häst är Montgomery Gel följt av Johnny be Kemp. Varning för Kalle Q med Tony Wallin

Lopp2: Här räcker det nog egentligen med 2-3 hästar, 1,3,8. Men jag är svag för Hazelmere och betalar även för Digalt media och Exotic Sund (Erik A)

Lopp3: Här tror jag mest på bakspårshästarna 9, 10,11 men jag måste ju ha några där framme. Får bli 1 & 2. Tänk på att Pine Cool får kvala om han galopperar, Melander avviserar att de ska justera lite. Kan bli en klassisk Melander.....

Lopp4: Kanske spikar 7 Socrate de N, ska gå barfota runt om. Hade någon annan kört Insert Sock kanske den kan vinna, men Fredde är vallas svar på Veijo H!!

Lopp5: Som sagt, 3-åring som 82% och bakom är alla helt ostreckade. Men, jag spikar nog ändå. Han såg tydligen riktigt fin ut i bilprovstarterna och det är 7 ytterligare lopp att lösa.

Lopp6: Jag hade alla har, bara pga lärlingar etc etc. Men nu verkar ju Wahlman tycka att Adams Eve är klar. kanske ska chansspika den. Hmm.....

Lopp7: Tror mest på Friction, tror han springer under tio idag. Men va fan gillar Formula one (gillar inte Reijo), gillar I wan't dance- Så jag betalar för de också. Men här har jag dagens drag - Hard Livin. Har läst Redéns träningsrapporter på den här och kan ha få ett lopp i draget och de andra kör med huvudet under armen så ska jag inte åka på den..... Det där blev riktigt motsägesefullt!

Lopp8: Timos 5:a verkar vara en riktig skjutare, vinner säkert. Men jag kan inte släppa Frisco Flame. Melander va uppåt på Whosyourdaddy (4%), Tommy Zachrisson kommer vad jag sett bara med en häst, nummer 1 certification.

Systemet som det ser ut just:

Lopp1. A: 4,7 B: 1,10 C: 2,3
Lopp2: A: 3,8 B: 1,10 C: 5,9
Lopp3: A: 10 B: 2,9,11 C: 1,6,8
Lopp4: A: Spik 7 Socrate du Noyer
Lopp5: A: Spik 3 Rolling Stones
Lopp6: B: 1,2,4,5,9,12 C: 3,6,7,8,10,11
Lopp7: A: 1,4 B: 2,8 C: 6,7
Lopp8: A: 5 B: 1,9 C: 4,10

Minst 4 A, Max 1 C
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Greenstar (+10)