Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Tror inte jag riktigt fått grepp om hur mycket vi lirar för beroende på vad det är för sport och antal matcher? Om vi nu ens har något sånt bestämt....
Det är 100 kr en del gånger och 150 kr andra gånger eller hur? Kör vi något bestämt att då är det 100 kr och då är det 150 kr eller känner ni av för varje omgång för sig? Tänkte nu när det är 3 gånger ganska tätt så kan det ju vara bra att räkna ut hur mycket man ska sätta in och kan ju även vara bra att ha koll på i framtiden.
Dock kan man ju sätta in 450 kr så är man ju säker för de kommande 3 omgångarna men kan ju ändå vara intressant att ha koll på om det finns något bestämt kring insatserna? Det känns som vi borde spela för mer när det är hockey eller 4 matcher eftersom det blir ju sällan någon bra utdelning på 3 matcher i fotboll och jag har fått för mig att det är något sånt vi kör på också eller hur?
Jaja, istället för att jag svamlar vidare så kan ju nån bara säga hur det är så vet jag och kanske någon annan som undrar också det. 
|
Du har förstått det riktigt. 100 kr vid 3 fotbollsmatcher. Annars 150 vid 4 fotboll eller 3 hockey.