Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-03, 14:14   #2
clarund

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Till Örebro ser första utkast ut så här:
1) 4 Braås Palema
2) 1 2 3 5 8
3) 1 Oracle
4) 3 5 7 10 EDIT: struken nr 1
5) 1 3 4 5 12
6) 2 4 5 10 12
7) 7 12 13

ca 1500 rader som justeras beroende på intresse (kräver 10 andelar)

Medianutdelning på dessa rader ca 160k med streckprocent från fredag em.

Kommentar:
1) Bra läge bra form på 4 Braås Palema, ser 1 o 5 som tidiga motbud men Åkes förhoppning om tidig ledning avgör.
2) Storfavoriten 5 Rapid Marke förvisso bra chans men riskerar svar och bara en av flera bakifrån
3) Tipset bygger på spets o slut för Oracle som har toppform, orosmoln för hur snabb Beckman är men sida vid sida brukar det gå att svara upp enklare.
4) Hade Perssons springare nr 10 varit nära toppform hade jag chansat nu flaggas för att så inte är fallet och då tycker jag loppet behöver garderas helt enkelt.
5) Bra spår i första hand men Åke S kör barfota med 12an och över kort distans vågar jag inte utelämna jänkaren trots iskallt spår kan ju bli körning här.
6) 12 Tidied Accelerator riktigt bra häst men från det spåret hjälper det inte ??!
7) en starthäst väljs ut och de två jag tror är bäst från sista volten, har viss respekt även för Springer Om och några st på startvolten men begänsar mig här då loppet garderas friskt av spelarkåren.

Anmäl intresse så rapporterar jag i tråden hur många vi är, så hoppas jag vi kan göra slag i saken senast imorgon förmiddag.

Deadline hos "ATG Tillsammans" är 13:30 men de som inte vill delta förbehållslöst (om vi bara blir några få) uppmanas anmäla intresse via PM så tidigt som möjligt. Likaså är det förstås tacksamt om inbjudna via ATG Tillsammans tidigt tackar ja och erlägger andel(ar), i värsta fall spelas ett mindre system än det tänkta.

Bantning av system kan innebära att jag plockar bort en eller annan favorit godtyckligt, men låt oss hoppas bolaget blir fullt.

mvh

Senast redigerad av clarund den 2013-05-03 klockan 18:13. Anledning: struken häst / justerat system till 1500 rader utkast
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng