Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-03, 22:41   #75
Pilkast
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Såhär ser mitt system ut just nu:

4 5
1 2 5 9
4
3 4 7
alla 12
2 4
2 5 7 8 9 12 13 15

Krav på att antingen 4an i avd 1 lr 2an i avd 6 ska vinna.


De hästar jag lämnar precis utanför kupongen brukar alltid vinna så här får ni den jag är mest rädd för i varje lopp, där hittar ni nog en 3 vinnare iaf

Avd 1: nr 1 True Advantage. Kan hamna i kläm från innespår men vid fritt är den livsfarlig. Bästa hästen efter Tamla och bara 11%... klar 3ehäst för mig i loppet.

Avd 2: nr 8 Ferrari Håleryd. Hade det inte varit för spåret hade det varit förstahästen i loppet kanske. Klart bättre på barfota sist men hur ska dne komma till från spår 8? Satsa mot spets lär kosta för mycket då Goop deklarerat han vill köra där med1an och ludde är med från framspår också... Men kommer han bra på det är han livsfarlig!

Avd 3: nr 10 I saw you. Då jag chanspikar bagley här så är det många om budet bakom, men då jag tror 1 och 2 kör om spets för länge så tror jag det står mellan 4 10 och 11. Bagley har dokumenterad superform och bäst spår, alltså spik, men kommer den bort tror jag I saw you har bra chans till låga 13% !

Avd 4: nr 10 Skogans Avec. tror bara 4 st hästar kan vinna loppet, eftersom jag är trög ibland så tar jag såklart bara 3 av dem... men från bakspår och med kanske behov av ytterligare lopp i kroppen så chansar jag bort 10 Skogans Avec. Antaligen bästa hästen, men hoppas den inte hinner in i matchen helt enkelt. Har dessutom bara vunnit från spets vad jag vet.

Avd 5: nr 6 Dragon tooma. Här har jag alla hästarna med, så ni får den jag tror mest på. Dragon tooma har börjat året lika bra som han avsluta förra, och är spurtstark OCh startsnabb, vilken är en nyttig kombination. kan få spets lr rygg ledaren, alternativt 2-3-4 utvändigt om han tas lugnt, oavsett tror jag han vinner med fritt i tid då första 500 lär gå på under 1.10 här.

Avd 6: nr 1 Beatles. Stabil häst som alltid är med där framme. Lär hålla rygg ledaren här på nummer 4 och med fritt i tid blir han mycket farlig!

avd 7: nr 14 Scouby Djob. Franska hästar är alltid farliga i långlopp, och till 1 % är denna skräll ett skönt lyxstreck i sista. Själv nöjde jag mig med 8 hästar, men helgardering är inte alls fel!

Lycka till alla =)

Håller med dig i en hel del! True Advantage, Dragon Tooma som öppnade sylvasst senast från samma utgångsläge och såg kanonfin ut, samt Bagley med dokumenterad toppform, bra läge och startsnabb - kan vara spets och slut där!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat