avd1; Tar med spetshästen (nr4) och två till med bra läge å kapacitet, som dessutom är understreckade (1,9)
avd2; Här tror jag att Lutfi sitter i ledning efter 500 meter, sedan brukar det bli som vanligt när Lutfi Bombar i ledning, att bästa kusken vinner, tar därför med 9,1,10 (Nej! F.B Larsson du får aldrig vara med!)
avd3; Tycker att oracle har blivit lite väl hyllad efter sista insatsen.....lär knappast hålla ledning här och jag är sugen att låsa på 4,11, men vågar inte lämna åkes segermskin utanför när Åke är så optimistisk.
avd4; Här tror jag att Malin kommer på vingel i starten och låser loppet på de två övriga som kan vinna loppet 3,10
avd5; 1 eller 8 sitter i ledning tidigt här (Lutfi gungar i galopp i första sväng) F.B Larsson backar sist efter ännu en katastrofstyrning. sedan plockar jag med några tempogynnade åxå( 9,11,12) 5 streck alltså; 1,8,9,11,12
avd6; Hårt tempo hela vägen! Gissa vem!?! Jo gode Lutfi forstås, detta gynnar naturligtvis örjan som måttar in segern med huvud å hals.
avd7; Min favorithäst på denna distans Winning Love startar 20 m för långt bak och har alldeles för många streck på sig. Nej, schaas på den och vi plockar några andra streckvärda istället; Storskrällen 4 Kalle för chansen tilsammans med 5,6,7 från framspår samt 9,10,11 från mittenfållan. Hur göra med Åkes? U-häst eller schaas?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|