Ursprungligen postat av Champinj0nen
avd1. När jag såg startlistan tog jag ställning för 5 pantholops på en gång.farligt? Jag är nu inne på att spika 4 Braås Palema, för jag tror risken är stor att 5an blir hängandes lr i dödens. Global Midnight hamnar rygg ledaren som är Braås Palema. Jag tror inte 12 Tamla Celeber lyckas sätta så stor press på Braås..mår nästan dåligt av min egen analys då den leder till att spika favoriten. Dock en av de bästa i denna omgång enligt mig.
avd2. Om nu 1an vill hålla ledningen och köra där och 5an vill dit, som tränarna försöker snacka ner nu, att den gått sämre i senaste jobben. Vrf är då 10 Staro Fantastic streckad på 4 %? Den ska gå barfota första gången, formen är så god den kan vara, den går bäst bakifrån..allt detta enligt svante båth. Erik i vass lr kass- Vass Rapide Marke. Om 10 Staro, -Den behöver ha lite klaff därifrån för att kunna vinna.."lite" jo det lär den kunna få..4 % har jag missat nått?
avd3. 1 Oracle låter i mina öron klasser bättre än Beckman, men nu har ju Beckman höjt sig flera klasser, gått upp i högsta eliten, hör den hemma här..jo de klart den slog Raja Mirchi..vad dålig raja var sist btw men är ludde en bra kusk ens? visst har stor respekt med sig ändå. tillbaka till loppet..2 Beckman har inte startat på distansen sen han kom till Åke. Erik Vill försöka hålla ledningen och Åke är osäker om han kan ta spets men ska göra allt han kan...allt han kan..det gör det svårt att spika Oracle vilket jag kanske kommer göra ändå..bakom 1 o 2 känns det väldigt öppet..Vore kul om Harry Haythrow fick vinna, kan hamna andra ytter tror jag.
avd4. Det jag reagerar på nu i startlistan är 5 Walconcrete gick riktigt fint senast, streckat på 5% nu o spelad till 7 gånger. Visst vassast på kort distans. Jag tror 7 Malin Tilly kan vinna spets o slut. Mkt väl tänkbar spik. - Det är ett av få ston i loppet, den har inte så imponerande resultat trots sina vinster. Jag garderar nog med 3,4,10
avd5. Öppet lopp, tuff körning från början verkar det som. Jag tror att 11 Credit Fayline vinner, precis som Lillis som vann på v75 förra veckan(grattis btw) kom tvåa om någon missade
avd6. 4 Armando i spets, ser ut ha gått fint i frankrike, vunnit sällan. Enligt Lars Thornberg bästa chansen från stallet, har då lite fina chanser med 3 viking america o On broadway enligt mig trots jag ej nämnt dem innan. känner dock inte för att spika ludde med en häst jag ej har så mkt koll på, melanders hästar i loppet ser bra ut på papper o dem har man ju sett gå riktigt starkt. får ingen känsla för någon annan än dessa tre i detta lopp. visst åkes hästar som han ger 3+ o platschans, 3 o 7, eventuellt strecka dem.
avd7. eftersom de är en del på start som är betrodda så tror jag det kommer bli lite körning "hela vägen" vilken gör att jag lutar åt de med högt startnummer. 8,12,13,15. där bakom intressant på 11 Orione spin streckad 4%.
Ha det gött!
|