Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-06, 14:53   #794
Sebkar

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av schtek Visa inlägg
Sverige - Vitryssland
Sverige spelade upp sig rejält senast och vann med 2-1 mot Tjeckien. Vitryssland förlorade första med 2-0, 4-3 vinst mot Slovenien igår. Lossnar målskyttet kan Sverige göra en del mål här men inte helt självklart. Kan Slovenien göra 3 så ska väl sverige kunna göra mer, men Vitryssland hade nog tagit ut segern i förskott igår men det gör de inte idag.

Sverige: 2,3,4,5 (ev. 6an för o ha ngn % under 10)
Vitryssland: 0,1,2

Los Angeles - St. Louis
Som sagts, det här varit riktigt tajta matcher. 2-1 OT 2-1 FT för st. Louis innan Kings kunde reducera till 2-1 i matcher genom 1-0 vinst senast. Jag har svårt att se denna match gå över 5 mål totalt. St. Louis spelar tajt o defence och har bra målvakt. Kings har chans att kvitera till 2-2 i serien.

Los angeles: 0,1,2,4
St. Louis: 0,1,2

New York Rangers - Washington
2-0 till Washington i matcher efter 3-1 och 1-0 OT hemma. Nu två hemmamatcher på raken för Rangers och de måste nästan vinna denna för att hålla liv i denna serien. Rangers har problem med målskyttet minst sagt. Lunkan håller nere siffrorna. Washington känns som det hetare laget med ovechkin i spetsen. Kanske vi kan få se mer mål i denna match då rangers måste göra mål och gå framåt. I denna match skulle jag kunna tänka mig att båda låg gör mål och ha något högt tecken.

Rangers: 1,2,3,4
Washington: 1,2,3,5
Ser bra ut för min del :=)
Sebkar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat