Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle
Rullpott som sagt på bomben redan imorgon - onsdag igen!
500 000 kr rullpott. Hockey.
Följande matcher på kupongen:
Spontant sätter jag strecken så här. Inget djupt analyserat, bara första tankarna.
Norge - Sve 1,2,3,4-1,2
Chansar att gå lite kort så jag får fler streck till NHL. Sverige har uppenbara problem göra mål. Norge samspelta och spelar tufft.
4:an på Norge är bara 1% i nuläget. 1:an på Sve bara 8%.
N.Y Rang - Washington 1,2,3,4-1,2,3
4-3 senast inatt. Ny match och liknande resultat nu? Rangers kan haka sig fast i matchserien på riktigt vid vinst nu hemma igen, och Lunkan släpper inte in så många mål.
Toronto - Boston 2,3,4,5-1,2,3,4
2 bra lag. Toronto vann stort nyligen har jag för mig. Boston ser jag som ett bättre hemmalag än bortalag. Men fortfarande ett bra lag. 5:an på Toronto: 4%
1536 kr
|
Har vi gått & blivit sämre än Norge nu även i hockey...ja det kanske är så illa...men ändå lite tveksam, Sverige verkar ha fruktansvärt svårt att göra mål, dock är vi tajta bakåt. Norge har några dugliga spelare, men visst ska Sverige vara favoriter här mot lillebror. Norge lirar dessutom match idag mot Kanada vilket inte är en fördel. Jag håller med om att försöka gå kort i denna match för att få med många tecken i Nhl, lär behövas....Jag säger 1,2 för Norge, 1,2,3 kanske även 4 för Sverige.
Rangers - Washington. Tror du är helt rätt ute.
Toronto - Boston. Även här ser det bra ut, isf skulle jag kanske vilja ha med 1 på Toronto, Boston är i mina ögon ett mycket starkt lag.