Ämne: hockey WM
Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-13, 10:54   #30
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Hittade vad jag tror ett riktigt bra spel på sv.spel. Om jag fattat rätt är det väl i stort sett klart att sverige-kanada möts i kvarten (Schweiz måste vinna över Vitryssland i sisat matchen för att det ska bli så). Sv spel erbjuder 2.45 på att Sverige åker ur i kvarten. Har väldigt svårt att se att vi får detta matchodds när det slängs upp, tror inte Kanada ger mer än 1.80

Vad tror ni ?? Jag högg direkt iaf.
Lite lurigt eller så är det jag som är trög och rostig. Men till slut blev det bifall.

Vi tar det matematiskt, hur skulle man annars göra? För att få Canada i kvarten måste ostätarna vinna gruppen. Vi ger oss 1.22 på det. Sen är matchen mot Canada en ren slantsingling (marginaler...). 2 ggr på det alltså. Röda korset kan också missa gruppsegern och spelet sitter ändå. Det blir en ren bonus i så fall.

Summa summarum. 1.22 X 2.00 = 2.44 och vi är hemma på räkneskaperna. Men som ni ser har jag tagit i med både hängslen och livrem och vi kommer ändå i mål med hedern i behåll.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat