Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-14, 07:58   #943
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Ja igår var det inte mycket som stämde, Gefles 0a sprack snabbt....1 hål i staketet på alla matcher, & det lyckades vi också hitta, haha. Ska man spricka, ska man dock göra det rejält, då behöver man inte gräma sej.

Chans till revansch direkt ikväll, 500k x-tra i potten

Danmark -Sverige: Matchen gäller väl inget för ngt av lagen, Sverige kommer 3a i sin grupp, Danmark vann igår & så man säkrade sin plats i a-vm även nästa gång. Debut för Sedinarna & Edler, tror/hoppas trots allt att Sverige visar lite mer vilja än Danmark i denna match så man kommer in i kvartsfinalen med ngn form av självförtroende. Kikade på Danmark-Vitryssland igår, Danmark är inte bra alltså...man har några spelare som håller lite klass men sen är det ett rejält hopp ner till övriga spelare. Sverige kastar in Markström i mål, Axelsson & Ericsson vilar. Hur Danmark formerar sitt lag har jag inte sett ngt om. Egentligen skulle jag vilja köra 0,1 på Danmark, men då matchen saknar betydelse brukar det slarvas en del så Danmark kanske kan göra 2 mål, men knappast mer. Går gärna lite kort här för att ha chansen till många tecken i nhl. 1,2 -3,4,5 tror jag kan vara rimligt.

Los Angel-San Jose: Andra (Schtek) kan detta bättre.

Pittsb. -Ottawa: Se ovan, dock har jag väl lite koll här iaf då ja sett Pittsburgh en del detta slutspel, brukar vara ganska målrikt. 2,3,4,5 -0,1,2,3 tror jag skulle funka
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat