Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-14, 21:36   #88
NiLu
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Provar även i den här rundan att förutspå exakt resultat i matchserien.
Det gick hyfsat förra rundan

Pittsburgh vs Ottawa, 4-2 i matcher 5,16@Pinnaclesports
Jag tror att Penguins vinner med 4-2 i matcher och det baserar jag på att Pittsburgh har gått bra hela säsongen och dessutom stod de pall mot Islanders. Senators har gjort en bra säsong, tyvärr tar den slut i denna rundan. De har mötts tre gånger under säsongen och Pittsburgh har vunnit två under ordinarie tid och förlorat en på OT.
Antar att Penguins kommer att starta med Vokun i den här matchserien och han har varit bra i de två slutspelsmatcher han startat. Sens är absolut inte chanslösa men jag tror de är numret för små.

Los Angeles vs San José, 4-2 i matcher 6,22@Pinnaclesports
Tror att Kings vinnar med 4-2 matcher. Kings har varit ruskigt starka hemma under säsongen och även i förra omgången mot Blues. Sharks fick en oväntat enkel resa mot Canucks och har kunnat träna/rehaba under en vecka. Tror dock att Kings kan sno en match i "the Shark Tank" och då avgör hemmaplansfördelen.

Sätter 1u per spel.

Lycka Till Med Era Spel

Ha De Gôtt
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
crimxon (+5)

Senast redigerad av NiLu den 2013-05-14 klockan 21:44. Anledning: La till insatsen.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat