Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-16, 07:36   #216
Sebkar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Arsenal verkar göra sitt, vilket innebär en riktigt rolig sista omg där arsenal & Tottenham måste gå för seger i kampen om europa-plats. Skriver ner tänkbara spikar nedan så har vi lite att "bolla" med.

Chelsea - Har dock inget att spela för.

Liverpool - Samma här, inget att spela för, skador på viktiga spelare, dock kasst motstånd & därav en tänkbar spik.

City - Inget att lira för, motivationen ett ? Möter dock Norwich som borde vara ganska mätta efter att ha säkrat kontraktet i förra omg.

Arsenal - HELMOTIVERAT, för mej en GIVEN spik, Newcastle inget att spela för & tror inte procenten sticker iväg så himla mycket då det trots allt handlar om bortaplan.

Tottenham - Också helmotiverat, måste vinna samtidigt som Arsenal tappar poäng, ska lösa denna uppgift men blir nog jättefavorit i kraft av hemmaplan.

BP - Spelade riktigt bra igår i 4-1 - segern, möter ett svagt Assyriska & för mej är detta en intressant spik.


Där har ni de 6 som jag tror mest på i kupongen, sen gäller det att välja rätt också...& givetvis om ngn annan har ngn idè.
Jag litar på Dej Robfri så denna vecka skall jag inte lägga mej i
Sebkar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat