Citat:
Ursprungligen postat av KungKlave
Sverige top 10 till 2.80 och Ukraina topp 4 till 2.20 är två spel som jag spelar! Känns som två bra spel
|
Snyggt med Ukraina där! På förhand tycker jag dessutom att Robins odds var helt klart värt ett spel.
Citat:
Ursprungligen postat av smak
Tycker att Ungerns bidrag hade en skön takt och va lagom enformig.
Så det blir en slant på Ungern top10, NB 8.00
|
Riktigt snyggt hittat! Tiondeplatsen för Ungern var ju precis vad du fick
Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra
Går nog att hitta riktigt bra värde i Melodifestivalen/Eurovision bara man håller koll och inte är för långsam.
Jag hann rygga en rek på en annan sida att Norge skulle få minst en 12:a till 2.25 i odds. De var då andrahandsfavoriter på samma bolag och stod i drygt 4 gånger pengarna. Ett par timmar senare var oddset nere i 1.44 och över/under 2,5 st 12or gav under dubbla pengarna ytterligare några timmar senare. Jag som tidigare var en förlorande spelare kommer nog inte klara mig borta från limitering om jag fortsätter spela såna utstick :P
|
Det där oddset på en tolva till Norge missade jag. Även med facit i hand (dom fick tre stycken) hade jag varit tveksam till att trycka av men det är bara till att ta av sig hatten och gratulera!
Citat:
Ursprungligen postat av kicken
Vann en hel del på Danmark, så jag är nöjd.
Fantastisk show Sverige och Malmö bjöd på i år. Bästa eurovisionen i historien!
|
Citat:
Ursprungligen postat av mattekm
Lätt bästa eurovisionen någonsin! Produktionen var grym 
|
Instämmer absolut! Riktigt snyggt jobbat av hela produktionen. Och Petra Mede var då sannerligen en positiv överraskningen. Enda minuset var ju Saade men jag hade å andra sidan inte förväntat mig något. Och nu är det dags att lägga undan Lynda Woodruff så det förblir ett minne av toppkvalitet!