Det enda jag har kommit fram till hittils är jag vill helgardera CL finalen. Så bomba på med förslag.
Kommer här med en liten skadelista som jag hittade i Expressen där deras "expert" ger sina tips. Hans tips kan man pissa på men skadelistan kan vara bra veta, speciellt sedan åtminstone jag brukar ha svårt med att hitta trupper till många av de svenska lagen som inte spelar i AS. Nu saknas förvisso säkert en del namn och det kanske inte står vilka som saknas utan de kanske bara står att laget har en del skavanker eller dylikt men det är bättre än ingenting.
Och all info är som sagt tagen ifrån Expressens pappersupplaga fredagen den 24 maj. Tror inte det ska strida mot några regler.
Match 1.
Dortmund: Mario Götze
Match 2.
Nyköping: Har en del skavanker
Match 3.
Sandviken: Oskar Vejlo, Joel Stillmark, Emil Wigren och Hjalmar Öhagen saknades sist och ingen av dom lär vara med imorgon. Andrew Stadler och David Simbo missar på grund av skada respektive avstängning.
Umeå: Danny Persson och Fredrik Wennebro
Match 4.
Sirius: Jonathan Berg, Jakob Björk, Dalil Benyahia, Ante Björkebaum, Petter Österberg och några till saknas.
Frej: Frågetecken för Sebastian Söderberg och Dragomir Draganov
Match 5.
Halmia: Ervin Ribic. Wilhelm Ingves är tveksam till spel
Match 6.
Limhamn Bunkeflo: Xhevdet Llumnica är troligtvis borta ett par matcher.
Match 7.
Oddevold: Tobias Mikaelsson kan kanske vara med ifrån start.
Match 8.
Match 9.
Djurgården: Joel Riddez och Daniel Jarl. Frågetecken för Petter Gustafsson.
IFK Göteborg: Ludwig Augustinsson och Joel Allansson.
Match 10.
Falkenberg: Jesper Hansen, Emil Jensen, Calle Wede, Daniel Johansson, Niklas Johansson och Johannes Vall saknades senaste matchen.
GAIS: Jimmy Tamandi och Kenneth Gustafsson saknades senast
Match 11.
Örgryte: Richard Yarsuvat, Andre Nilsson och Johan Nilsson saknas. Adam Rosen eventuellt tillbaks.
Match 12.
Match 13.
Dalkurd: Linus Bolin
Västerås: Frågetecken för Aly Keita. Mikael Gustafsson är avstängd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|