Söndag och Elitlopp med riktigt fin fest på valla samtidigt som det är fina tävlingar hela dagen. (önskar jag var där)
Vi kör....
avd1.
Gisela är bästa hästen men spåret är allt annat än tråkigt. Mitt drag leder loppet hela vägen till banken!?
A 7-9
avd2.
Ingen har ett sådant fint facit som 13 av 13 från spets. Formula one är ruskigt snabb ut och Björn lär sitta i spets direkt. Toppchans idag och jag väljer att spika. 36%
A 4 B 2-3
avd3.
Sebastian K kan få svar invändigt av Arch Medness om inte så vill nog inte Åke ha honom i spets eftersom han är bäst med rygg resa. Kan vinna men för mig gillade jag vad jag såg senast och säger varning! Nahar blir livsfarlig om han är lika fin som senast. Bergh har form! Italienaren vann lotterian och övertygade. Kan vinna detta, ruskigt formintryck han visat. Bra spår..
A 6 B 3-4-5
avd4.
Tekno odin blir favorit och många spikar säkert. Men jag undrar samtidigt om distansen är till hans fördel? Frågan är dessutom om han kommer till spets, jag har ett annat spets drag som är ruskigt snabb i benen. Moe Brage är en av de snabbare kallbloden ut i Europa (iallfall vad jag fått se i år) jag tror man vill prova honom där över distansen och med tanke på strecken ligger fel så känns det helt rätt att köpa med honom. Faksen Jr kan bättre än senast och har fått ett fint läge. (6%!!!)
A 8-5-3
avd5.
Väldigt öppet. Draget heter Le mat som är riktigt på tårna idag och med lite klaff sänker man allt här. Bra % värde. Staro Fifty fifty rapporteras att träna starkt och jag litar på Ludde när det är Elitloppsvecka han vill ha hästarna i topptrim. Rebellion är en häst med skyhög kapacitet. Halvbror med Caballion. Freeman te porter är vass och är glömd.
B 7-4-5-1-3-8-9
avd6.
Öppet! men jag har ett fräckt drag "jag tror han vinner"
A 10-11-12 B 3-8-4-2-5
avd7.
Digital ink ska ha toppchans att vinna detta oavsett position. Jag chansspikar.
A 2 B 4-3
Spiken: Formula one
Chansspiken: Digital ink
Dragen:
Nahar avd3
Moe Brage avd4
Le mat avd5
Bedövaren: Västerbro paymayday avd6
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Klanke den 2013-05-26 klockan 09:54.
|