Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-26, 17:25   #18
papak
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2181
Standard

Pacers-matchen så lutar jag åt att spela dom men får se hur det blir med det, får kolla oddsrörelser and shit resten av dagen för den matchen. På förhand tror jag att matchen går under men det är två lag som kan skena iväg som du säger.

Jag har inte kollat Atlanta matchen, tyckte inte den stod ut särskilt mycket men skulle vara trevligt att se om du kommer upp med något i den matchen.

Ang. Lakers matchen så är det samma situation som Spurs matchen enligt mig, Lakers liten favorit och då vann man med 92-83 (Spurs vann ju även mot Thunder för 2 matcher sen med 3p). Har även en del fina stats som backar Lakers, bland annat ett system som är 77% över 60 matcher den här säsongen .

Funderar på att höja unitinsatsen på Lakers och Orlandos totaler men inget bestämt än. Vill bara påminna att A. Bogut inte är med för Bucks i kvällens match och det är därför linan svängt så mycket, jag köper inte ut mig från den matchen av principskäl och jag är nog 50/50 när jag "köpt" ut mig innan. Bättre att låta spelet rida men jag rekommenderar ingen att spela Bucks för stora summor.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat