Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-27, 23:11   #25
NiLu

NiLus avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Just nu skulle jag kunna lägga 2 timmar om dagen till detta i snitt anser du de räcka eller man är tvungen att lägga ner, hur ska jag ''gotta ner mig''? Genom spelbolagen info eller har du några andra sidor? snitt mål produktion osv.

Nischa? alltså satsa på en sport? Har en del travkunskaper men de endå som jag ser lönar sig H2H och de är inte en speciellt bred marknad.. Vinnare/Plats är relativt lika med atg + att känns som man inte kan sätta 10 av 10 utan mer realistiskt kanske 5-6/10 platser och 2-3/10 vinnare. Känns svårt att gå plus på detta.
Tiden är svår att säga tycker jag, den är mycket individuell skulle jag tro. Själv lirar jag mycket på NHL och då är det en hel del att läsa på under säsongen och även innan säsongen. Jag för egen statistik i Excel och läser sidor som nhl.com, tsn.ca samt lagens lokala blaskor dessutom kollar jag olika statistik sidor som betexplorer.com och annabet.com.

Jag tycker att det var lättare och mindre "stressande" när jag bestämde mig för att koncentrera mig på hockey och då framförallt NHL. Tidigare försökte jag hålla koll på fotboll i en massa ligor samt ishockey även där flera olika ligor som Elitserien, Finska ligan, NHL mm. Försökte även ha koll på NBA, MLB och NFL men det blev för mycket till slut. Jag slutade med betting helt och hållet i sex månader.

Trav har jag dålig koll på nu för tiden. Spelade en del för 10-15 år sedan men jag hittade aldrig samma passion som min käre farfar hade.

Hursomhelst lycka till med ditt lirande

Ha De Gôtt

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat