Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-31, 08:49   #982
slindoffer

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Äntligen! Tänkte precis gå in o kolla, vart ju evigheter sen sist det var rullpott!

HIF-Åtvid
Jag ser HIF som klara favoriter hemma mot Åtvid i sista matchen inför uppehållet.
Man har varit bra på våren ståtar med fin statistik.
HIF vill gärna göra en sista bra match och gå in i uppehållet i serieledning.
Hemma på Olypia är man starka och Bedoya tillbaka efter avstängning.
Jag vill ha rum för många mål framåt här! 3-4-5?
0-1 känns tryggt bakåt.
Hur var HIF mot Malmö senast? Jag är med på din tanke där. Ändå varning för att Åtvid kan hålla HIF stången ganska bra, man har bästa defensiven tillsammans med Elfsborg, efter Blåvitt och Helsingborg. Borta har man bara släppt 3 mål på 5 matcher, även om man inte mött några kanonlag. Kan Åtvid göra mål?

Annars är jag ju inte främmande för att spika en nolla

Citat:
Häcken - Elfsborg
Vidare borde väl IFE vara favorit mot Häcken även om det är bortaplan o utan plastgräs.
0,1,2-1,2
Riktigt lurig match, kan gå hur som helst. Häcken är riktigt svårbedömda i år. Man har blandat och givit, men det känns inte som om man kommer komma upp i samma klass som förra året. För Elfsborgs del så är det ju just det där med naturgräs. Hittills har man spelat fyra bortamatcher på naturgräs med facit 1-2-1. Förlusten kom mot Helsingborg, men i övrigt beskedligt motstånd i form av öster (v), Halmstad (x) och kalmar (x). De tre senaste säsongerna har Elfsborg haft ett ganska mediokert bortafacit.

Citat:
Mjällby - Halmstad
Svår nöt. Mjällby har stundtals varit riktigt stabila under våren och stört bl.a HIF och MFF. Halmstad har jag inte så bra koll på.
Mjällby bör ha goda chanser att vinna detta och kanske även få in några mål. Näst bästa hemmaoffensiv men släpper även en del mål. Jag vet inte hur Halmstad har spelat borta, men av resultaten att döma är man defensivt inriktade 4:8 i målskillnad på fem matcher och då var en av dessa 3-3 mot AIK..

Citat:
GAIS-Assyriska Vet ej.
Borde bli målsnålt, fördel GAIS. Det är nog det enda jag kan säga om denna.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat