oh dear laxen, jag är inte ute efter att vinna någons respekt eller försöka få bekräftelse i detta forum som "en del andra". Kul att du bedömer mig och har skaffat dig en uppfattning om mig och hur jag ser på livet, endast genom att analysera en enda kommentar från mig, oh dear!! Jag är inte den människan som lägger ut spel-idéer här för att sedan efter loppet behöva få lite uppmärksamhet och en klapp på axeln om den vinner serrö, ser ingen mening med att skriva: ett lopp är så schlutt och jämföra vinstchansen ala järvsöfaks! Och eftersom du frågar om jag är vass? Jag livnär mig inte på trav, och sätter kanske 10-15 v75or per år, kanske fler än dig vad vet jag. Jag är medlem här för att jag hoppades att det skulle finnas bättre info, balans och utrustning än ronden och guiden ger, inte för att höra andras spelares idéer och vad dessa tänker spela bort pengarna på. Kul att du reagerade så starkt om mitt inlägg om Pantholops, jag spikade Beatasine eftersom Johan U sa till mig ingen laddning med Pantholops. Må bäst / TravRenen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|