Tjenare då var det v75 som stod på menyn och dagens rätt heter "kung" fu face det är många miljoner att spela om och med mitt system kommer det att stora pengar om den faller in.
avd1. Här blir
Rocky Winner favorit men jag förstår inte riktigt varför det känns som formtapp efter två misslyckanden, tyckte hästen såg slak ut senast och blev förvånad att man valde att sitta kvar. Tycker han är för hårt spelad som favorit och tycker därför inte han är spelbar "turbo" motor där bak för det måste han nästan ha nu om han ska ha en chans. Min vinnare heter
Digital Darling som har vunnit sina 12 segrar från just ledningen och att Stefan har vässat formen är jag övertygad om. Mycket startsnabb och kan vara den som sitter i spets efter några 100 metrar får bestämma och bör då straffpliktigt gå undan till slut. Princess Wine är ruskigt snabb i benen tog sig förbi Democrat i våras när denne hade invändigt läge, Princess wine har vunnit 8 av 11 segrar från spets och Magnus vet att han står hårt inne men kan likaså ta sig förbi samtliga och leda loppet in i det längsta.
Notre Crown hade jag nog chansspikat om han hade haft spår 1-5 men nu riskerar ekipaget dödens vilket han inte gillar.
Wiss Rambo blir allt bättre och allt snabbare får fin resa och har form att tätt strida.
Big Sky hurricane fick strykas senast för dåligt trav trivs bäst där framme och hamnar snett på det här?
avd2. Min vinnare i detta öppna lopp heter
Kung Fu Face jag tycker hästen har visat fina kvaliteer för sin klass och chansspikar då jag tycker att han borde varit favorit trots sitt utgångsläge. Detta fixar Takter till
28%
avd3.
Up date hoss visar "Erik" vad skåpet ska stå, kommer de till spets före nr 2 ska man ha goda chanser att dirigera runt om. Värst emot är bläkfisken och superskrällen Jesper Lane.
avd4.
Kaiser kan öppna nedåt 1.10 och provar idag första med jänkarvagn. +++Mitt tokdrag står för rekordet och det är
Bear With me som Melander är smått optimistisk med trots sitt risiga läge, med klaff och tempo tror jag man bara blåser ner allt här. Otroligt 6%!!! Ett annat drag jag också vill varna för är 1%aren
Noble Launcher som är stark och rejäl och gör bra lopp mesta dels hela tiden är inte sämre än någon annan och med klaff kan man skrälla till ett fint %-värde och odds. Åke har si sådär form men eftersom hästen är obesegrad med barfota balans måste den med ändå.
avd5.
your Highness måste rekordsänka minst två sekunder för att vinna detta. Hon är dock en fin travare som har vunnit 7 av 10 starter men de gånger hon förlorat har hon inte varit helt fläckfri i sitt agerande. Voltstart är också svårbedömt för risken finns att hon hetsar upp sig. Tycker också att hon står ganska hårt inne i loppet. 77% är tok för mycket... Mitt drag heter
Piggybank som är streckad på ynka 2% i dagsläget. Hästen har sätt fin ut i tre starter efter sitt uppehåll, står lite på tur för seger. Senast gick hästen barfota runt om men hästen blev lite rullig på den balansen därför släppte Tobbe, hon möter heller inte tuffare än vad hon brukar och hon har definitivt fart för segerstrid. Hon är bäst när hon får attackera bakifrån och klaffar det någorlunda är hon med dem i mål. Senast fick hon en dålig rygg och blev fast med allt sparat, näst senast höll hon farten riktigt bra men kunde inte stå emot en spurtstark T walls damien till slut. För tre starter sedan fick hon då också luckan för sent men spurtade starkt till andra platsen utan chans att ta ner vinnaren, för fyra starter sedan höll hon farten med allt sparat bakom Qvinete. För fem starter sedan fick hon sen lucka och spurtade vasst till femte placeringen betänk att det var många hästar på linjen. Hon kan överraska!!!
Maxmara kan öppna bättre än många tror och det låter uppåt från både stall och kusk. Bör hur som helst få en fin resa och spurtar alltid bra till slut. Från detta läge finns där en viss "skrällchans" då spår 1 i långlopp sägs vara bästa spåret.
Play it diablo kan spetsa och kan också hålla hela vägen har sätt fin ut på slutet och kommer från formstallet Wallman.
Conrads Elsa ska prova Åke i vagnen för första gången samtidigt som man vill rycka alla skorna +++. Intressant på strecken.
avd6.
Ramos boy gör debut på svensk mark men man meddelade att hästen ska kunna gå en låg 13 tid då bör den räcka en bit vill säga.

jag tycker också om
Stein daylight som inte fick chansen senast är med och strider nu istället.
Candor Hall kommer från formstallet och avslutar alltid bra. Spelvärdet är fint.
avd7.
Chelsea boko är bästa pållen inget snack men tråkigt spår och årsdebut gör att man inte kan singla honom utan jag står över för denna gången.
Increased Workload är en bra häst som nu får "pappa" Stefan upp brukar göra bra lopp tillsammans och räkna med offensivt upplägg.
Melby Amrial är stark och livsfarlig om Örjan hittar spets.
Indigous är bra och är nog med i matchen han också. Passa även
Noble Night som tar spets intialt men släpper troligen tilll stallkompisen nr 4. Får hästen luckan så finns fart för att vinna detta.
avd1. 3-4-5-7-10
avd2.
10 Kung fu face
avd3.
3 Up date hoss
avd4. 1-3-9-12
avd5. 1-2-6-8-11
avd6. 8-10-11
avd7. 4-6-7-10-11
= 720 kr
Spiken:
Kung fu face