Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-31, 23:10   #290
Sacco
 
Saccos avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 120
Sharp$: 336
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Ser rätt bra ut! Jag funderar bara lite kring om ett par matcher som kanske kan sluta annorlunda. Lite rädd för assyriska och örgryte. Och sen kanske vi kan ha utgångsstreck för Mjällby också eller ist för nåt annat u-tecken.

Bara lite lösa tankar..
Vill du köra 12 i någon av dom matcherna? Eller kanske 1X2? Det är bara att fixa radern hur du vill, jag kommer dock inte kunna diskutera den så mycket mer, för måste sova snart eftersom jag ska upp tidigt imorgon.

Om vi ska ha Mjällby som u-tecken så måste vi då välja bort Oddevold, för vi kan inte ha u-tecken på 2 st halvor (blir 4320 rader). Absolut kan vi isåfall byta Oddevold till Mjällby. Annars måste vi byta fler u-tecken.

Går också och köra att minst 2 av 5 u-tecken måste sitta, då måste vi välja 5 matcher var av minst 1 måste vara en hel. Då blir det 3996 rader.

Dock är detta enbart om abber (eller någon annan) kan fixa via ett program, annars får vi köra något annat. Jag kommer skriva i tråden om jag blir hemma, isåfall så kan jag fixa raden via ett program om ingen annan kan!

Senast redigerad av Sacco den 2013-05-31 klockan 23:12.
Sacco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat