Citat:
Ursprungligen postat av Pipan
Jag antar att han vill ha namn på ligor som är bra att ha lite extra koll på.
Men det är sant, frågan är ställd helt fel och tyder på att Mequei inte riktigt förstår sig på betting.
EXEMPEL:
En liga där många underdogs vinner men oddsen på dem ständigt är undervärderade är ju inte intressant ur bettingsynpunkt. Samtidigt är en liga med färre underdogvinster men där deras odds ofta är för höga väldigt intressant ur bettingsynpunkt.
|
Alla måste ju få ha sina egna infallsvinklar oavsett om man använder sig av korrekt spelteori eller inte, fast det kanske inte funkar så här på Sharps?
Nej, jag tänker inte betting till 100 % "som man ska göra", för tillfället skiter jag i EV+, spela till bästa oddset/linan osv osv. Men nog ska jag väl ändå kunna ställa en fråga utan att snacket ska hamna där till slut? Är gode less på alla besserwissers här på forumet som ALLTID måste in och kladda och påpeka att vissa inte förstår sig på betting. Skit samma!! Om jag, med flera, vill ställa en enkel fråga, snälla svara på den om du har nåt vettigt att säga i den frågan, eller så kan du bara stänga igen
Vill jag ha råd och hjälp om bettingteorier, EV+ mm så frågar jag om det.
Tack