Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-05, 12:09   #37
laxdasen

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Lillis - Sharps kallaste spelare Tipsar:

Avd1: Tills jag sett värmningar så är Marshland min spik. Årsdebut efter ett år, såg bra ut på 10,5. Visst medhängartid, men intrycket va bra. SoS!!!

Avd2: Isbjörnar, 8 hästar och 1640m. ALLA!!

Avd3: Dagens bästa spik. Vi som såg han krossa Cheeco Boko bläddrar vidare

Avd4: Bästa hästen Pink Elephant. Men jag undrar fortfarande i vilken ordning Balticas Yahoo är. Man tog ut den i Harpers efter lång frånvaro och fick Örjan att välja den. Sg förstörde dagen, men jag tror att det är iordningsställt. Glöm inte Kajsas!!! 3-11-5-2-15

Avd5: Usch, 1 & 8 på hästarna, 2 & 9 på kuskarna. blundar och går vidare

Avd6: Va fan är detta?? Isbjörnar igen!! ALLA men utgång på 15

Avd7: LK blir min förstahäst, gick bra i årsdebuten senast. Rebellion blev ordentligt avklädd på valla, ska med men den rankar jag ned. Gillar 12 & 10 men där är det ordentliga kuskminus. andrahäst blir 3 med Classe, den värmde riktigt bra på valla och såg fin ut. Får läsa på om distansen.

Avd8: Kimono Pearl första hästen, kör den utgång mot isbjörnen i sjätte. Här finns det roliga skrällar att sitta med på slutet. 4,6,9,14 ska jag ha med.

Nu eftermiddagsärenden i stan, återkommer om jag inte tagit livet av mig innan.

"50 skolor tar studenten, polisen uppskattar 200 lastbilar i sthlms innerstad....."
bra Lillis! Ja akta dej för alla studenter....ett helvete när de åker runt...lika bra de går hm och super direkt......
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat