2013-06-05, 12:09
|
|
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lillis
Lillis - Sharps kallaste spelare Tipsar:
Avd1: Tills jag sett värmningar så är Marshland min spik. Årsdebut efter ett år, såg bra ut på 10,5. Visst medhängartid, men intrycket va bra. SoS!!!
Avd2: Isbjörnar, 8 hästar och 1640m. ALLA!!
Avd3: Dagens bästa spik. Vi som såg han krossa Cheeco Boko bläddrar vidare
Avd4: Bästa hästen Pink Elephant. Men jag undrar fortfarande i vilken ordning Balticas Yahoo är. Man tog ut den i Harpers efter lång frånvaro och fick Örjan att välja den. Sg förstörde dagen, men jag tror att det är iordningsställt. Glöm inte Kajsas!!! 3-11-5-2-15
Avd5: Usch, 1 & 8 på hästarna, 2 & 9 på kuskarna. blundar och går vidare
Avd6: Va fan är detta?? Isbjörnar igen!! ALLA men utgång på 15
Avd7: LK blir min förstahäst, gick bra i årsdebuten senast. Rebellion blev ordentligt avklädd på valla, ska med men den rankar jag ned. Gillar 12 & 10 men där är det ordentliga kuskminus. andrahäst blir 3 med Classe, den värmde riktigt bra på valla och såg fin ut. Får läsa på om distansen.
Avd8: Kimono Pearl första hästen, kör den utgång mot isbjörnen i sjätte. Här finns det roliga skrällar att sitta med på slutet. 4,6,9,14 ska jag ha med.
Nu eftermiddagsärenden i stan, återkommer om jag inte tagit livet av mig innan.
"50 skolor tar studenten, polisen uppskattar 200 lastbilar i sthlms innerstad....."
|
bra Lillis! Ja akta dej för alla studenter....ett helvete när de åker runt...lika bra de går hm och super direkt......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|